«تکست یاس »

یاس

یاس دیگه رپر ترولش متن اهنگش همه چیش

«تکست یاس »

 

 این زندگی کی پا داد/به جز اینکه بد کرد هی با ما در عوض هرشب / من از تسکین مستی و تلخی می بالا و ای بابا به روزگار / می بینم چشات با اون و اون چشات پس ببار بارون رو گونه هام / بعد بذار آروم تو دونه هات من غدم بپلکم / بذار فقط تو بغزم بترکم/ خالی بشم و فرصت بده یه کم بگم از اون که جز درد دل من/ چیزی نداد و دور زد منو/من گفتم نرو نه/رفت و پشت سر محکم درو بست / الآن تو بغل یکی دیگه است/حالا میخوای تو به کی بگی بچسب؟ دهنو ببند و بگو/به من یا به اون / اونی که علنی گفت که تنها بمون؟ / بذار دلیلشو اقرار کنم/اون رفت چون من تکرار شدم / تا نره خب نمیدونه / کسی مثل من بالا سر اون نمیمونه / همه تو فکر یه ربع تو یه شب و کسی واسه اون تره خورد نمی کنه / من امثال اینا رم دیدم / چقد ساده بت خیانت میکرد / من از اینجا میذارم میرام / بیذارم سیرم/ این حرفا رو واسه چی دارم میگم؟ بگذریم وقت ترجیع بنده / میبخشمش واسه هر چی کرده / ولی به جون هر چی مرده / هر جایی بره باز بر میگرده

 



نظرات شما عزیزان:

فرید
ساعت1:53---15 ارديبهشت 1393
شما به چه اجازه ای مطلب ما رو کپی کردید؟!
پاسخ:خخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:,

] [ 20:59 ] [ ستاره ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه